BIZZNIP Roermond

Bizznip 2.0 is een netwerkconcept “new style”! Het concept behelst een tweemaandelijkse, informele bijeenkomst waarbij zakelijke beslissers elkaar in een gezellige, trendy, hippe en relaxte omgeving kunnen ontmoeten. Niet alleen onder het genot van het bekende hapje en drankje, maar ook opgeluisterd door heerlijke achtergrondmuziek van een lounge-dj! Deze nieuwe netwerkborrel is een initiatief van 2Reclame en Berden & De Keyzer en kenmerkt zich met name door exclusiviteit in de ruimste zin van het woord. Het heeft als doel een klimaat te creëren waarin bedrijven op een effectieve en efficiënte manier concreet met elkaar in contact komen.

Agenda

vr 29 mrt

Maart borrel

Royal Theater - 17:00u / 20:00u
vr 14 jun

Juni borrel

wordt tzt bekend gemaakt - 17:00u / 20:00u
vr 30 aug

Augustus borrel

wordt tzt bekend gemaakt - 17:00u / 20:00u

In de spotlight

Maurice Uitvaart & Nazorg

Ik vind deze feedback van een familie mijn manier van werken heel goed omschrijft: Uitvaartverzorger staat er op zijn visitekaartje. Functioneel zal dat kloppen, maar het doet deze man ernstig tekort. Menigeen was blij, dat ik Maurice aan het einde van de koffietafel aansprak en hem als een tijdelijk vader van de familie betitelde. Er is een gezegde dat luidt: vreemde ogen dwingen. Bij Maurice sprak keer op keer en in alle verschillende situaties, de mens Maurice. Ik denk aan: * Zijn ogen waren niet vreemd, maar als een bekende zag hij ons en begreep hij ons. * Maurice kwam helemaal niet over als uitvaartverzorger. Zijn steeds weer luisterende oor, zijn lichaamstaal, zijn oog voor alles wat er om hem heen gebeurde. En zijn enorme kracht om zich kwetsbaar op te stellen; aanvoelen dat zijn omarming (…) vaker heel goed deed. Rustig sprekend, richting gevend maar nooit opdringend. Zijn vanaf het begin begrip tonen voor het grote verdriet van (…), maar ook van de familie; maar nadrukkelijk ook aan (…) en ons aangeven, welke handvatten en manieren van denken en doen er zijn, om stapje voor stapje toch weer 'n nieuwe levensweg te vinden. * Mijn kleinzoon (…), 15 jaar jong, zei na de uitvaart tegen zijn vader: papa, wat Maurice doet, wil ik later ook gaan doen. Dat zegt genoeg. Ik denk, dat u helemaal duidelijk is geworden, wat ik aan u over wilde brengen. Het leek me niet voldoende, om dit bericht alleen aan Maurice over te brengen. Iedereen mag van mij, en zeker ook van (…) en betrokken familieleden weten, dat hij zeker een zeer hoog aanzien verdient. Handhaaf minimaal dit hoge kwaliteitsniveau en zeker ook van andere de mensen, die er invulling aan geven. Maurice aanbid ik niet als een God, maar als mens leverde hij een zeer professionele en uitzonderlijk inlevende prestatie. Misschien volgt nu een wat vreemde woordkeuze: ik feliciteer (…) en alle familieleden, dat Maurice onze Uitvaart-vader was in deze dagen.

Recente leden

Mediahuis Limburg
Handelsbanken
Limburgse Mineralenbrekerij
D-Torch automatisering
Zwembad & Luxe
Diligence

Nog geen Lid van Bizznip?

Ben je ondernemer en houd je van netwerken?

Partners